Tu są opisane zaklęcia tylko dla maga: na początek zaklęcia związane z żywiołem wody: wodna tarcza- polega to na skumulowaniu wody w coś w rodzaju tarczy żeby wykonać to zaklęcie trzeba znajdować sie w wodzie Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 30 wodny smok- zaklęcie polegające na stworzeniu z wody smoka którego mozna kontrolować przy pomocy różdżki potrzebna jest bliska obecność wody a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklęcia żywiołu Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210 wodne podobizny- coś w rodzaju klona tylko że z wody taki klon jest odporny na ataki ogniste i ginie po jednym uderzeniu wszystkiego oprócz ognia Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 40 wodny strumień- polega na wycelowaniu różdżką w przeciwniku i wypowiedzeniu nazwy zaklęcia i wtedy woda która musi sie znajdować blisko "wchodzi do różdżki i wylatuje z niej pod bardzo wysokim ciśnieniem Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 60 wodny wir- woda tworzy wir który jest doporny na ogniste ataki i niszczy prawie wszystko na swojej drodze nie może on sie oddalić zbytnio od wody więc jest to dobre zaklęcie do odwrócenia uwagi przeciwnika Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 80 Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu wody. I bliska obecność wody.
to teraz zaklęcia związane z elektrycznością: kula energii- w różdżce wytwarza się kula energi którą można wystrzelić w przeciwnika nawet 2 metry od miejsca uderzenia czuć prąd Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 30 elektro różdżka- różdżka ładuje sie elektrycznością i możemy strzelać prądem o nie dużym natęrzeniu taką wiązką elektryczną Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 50 elektryczny smok- potrzebne są chmury a dokładniej burza bo z energii elektrycznej w chmurach powstaje smok który "zionie" piorunami i może zniszczyć naprawde dużo rzeczy a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklęcia żywiołu Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210 elekryczna tarcza- tarcza z energii elektrycznej obroni przed wieloma atakami jest ona niezaduża troche większa od zwykłej tarczy Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 40 dyski elektryczne- jest to dysk z elektryczności który przetnie prawie wszystko i jeśli w nic nie trafi wraca do tego kto go stworzył i zwraca mu połowe zurzytej many Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 20 Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu elektryczności.
teraz techniki ogniste: kula ognia- z różdżki wylatuje kula którą możemy lekko skręcać Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 10 strumień ognia- z różdżki wylatuje strumień ognia który może poparzyć przeciwnika Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 20 wiele kul ognia- z różdżki wylatuje od 7 do 15 kul ognia którymi można strzelać jak z pistoletu Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 50-110 ognista tarcza- tarcza z ognia która obroni nas przed słabymi atakami ale nie wodnymi Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 40 ognisty smok- smok z płomieni zionie ogniem a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklęcia żywiołu ognia Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210 Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu ognia.
teraz pora na zaklęcia związane z żywiołem ziemi: ziemna tarcza- bardzo wytrzymała tarcza jest większa od pozostałych i wytrzymalsza Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 30 wstrząsy- trzeba dotknąć różdżką ziemi pod sobą i lekko ją przesunąć po ziemi w kierunku przeciwnika Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 70 piaskowa replika-ta technika polega na wykonaniu klona z piasku nie jest on odporny na wode ale jest za to odporny na inne ataki ginie po jednym zwykłym ataku Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 50 piaskowe dyski- dyski z piasku które wracają do właściciela jeśli w nic nie trafią ale w drodze powrotnej tez mogą zranić po powrocie zwracają "właścicielowi" połowe many którą zużył na ich stworzenie tworzy sie 5 dysków Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 80 ziemny smok- smok z ziemi który może wysłać w strone przeciwnika piaskowe dyski albo poprostu strzelić błotem a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklęcia żywiołu ziemi Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210 ruchome piaski- trzeba wskazać różdżką miejsce gdzie mają sie pojawić ruchome piaski najbardziej przydatne pod przeciwnikiem Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 40 piaskowe uwięzienie- przeciwnik musi stać na piasku albo zwykłej dość sypkiej ziemi i ona szybko łapie jego nogi trudno sie z niej wydostać Wymagane: nauka zaklęć lvl:2 rzucanie zaklęć lvl:2, mana 70 Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu ziemi.
pora na zaklęcia żywiołu wiatru: podmuch- z różdżki wylatuje duży wiatr który potrafi naciąć drzewa a co dopiero ludzkie ciało Wymagane: nauka zaklęć lvl:1 rzucanie zaklęć lvl:2, mana 30 tornado- trzeba zakręcić różdżką i pojawia sie tornado którym możemy sterować ale nie tak łatwo czasem dłużej skręca niszczy prawie wszystko Wymagane: nauka zaklęć lvl:2 rzucanie zaklęć lvl:2, mana 70 powietrzna tarcza- tarcza z powietrza która chroni przed wieloma atakami Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 80 powietrzny smok- powietrze przybiera kształt smoka który potrafi wykonac wszystkie zaklęcia żywiołu wiatru Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210 Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu wiatru.
teraz zaklęcia związane z ciałem i zdrowiem: przejecie cienia- tym zaklęciem można przejąć cień przeciwnika i kontrolować przeciwnika Wymagane: nauka zaklęć lvl:5 rzucanie zaklęć lvl:4, mana 200 teleportacja- poprostu zmieniacie miejsce teleportując sie Wymagane: nauka zaklęć lvl:3 rzucanie zaklęć lvl:4, mana 150 sklejenie z przedmiotem- można wejść w drzewo albo w podłoże i sie tam przemieszczać i w dowolnym momencie wyłonić sie i zaatakować Wymagane: nauka zaklęć lvl:6, rzucanie zaklęć lvl:6, mana 260 powiększenie części ciała- tym zaklęciem można powiększyć wybraną część ciała min. ręke i taką wielką ręką można zaatakować przeciwnika Wymagane: nauka zaklęć lvl:5, rzucanie zaklęć lvl:7, mana 300 przyzwanie- można tym zaklęciem przyzwać zwierzęta jakie sie ma albo jedno specjalne po japońsku summon i każdy posiadacz tego zaklęcia w sygnaturze ma napisać summon i jakieś zwierze z dostępnych czyli z tych jakie można hodować Wymagane: nauka zaklęć lvl:10 rzucanie zaklęć lvl:9, mana 400 trujący gaz- z różdżki wylatuje trujący gaz i jeśli przeciwnik zadługo będzie sie znajdował w jego obłoku to wtedy zacznie sie dusić i jego płuca będą źle funkcjonowały ale jest tez minus jeśli wiatr zawieje w waszą strone to obłok gazu też polaci na was i wy będziecie sie dusić Wymagane: nauka zaklęć lvl:5 rzucanie zaklęć lvl:6, mana 160 smok- normalny smok wykonuje wszystkie zaklęcia związane z ciałem i zdrowiem Wymagane: nauka zaklęć lvl:10, rzucanie zaklęć lvl:10, mana 500 Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu ciała. Obie profesje wykonują wszystkie zaklęcia.
|