Forum otwarte zapraszam serdecznie.

Bardzo fajna i prosta gierka.

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-02-23 19:24:47

Achmed

Król ciemności

Zarejestrowany: 2008-02-20
Posty: 108
Punktów :   

Zaklęcia

Tu są opisane zaklęcia tylko dla maga:
na początek zaklęcia związane z żywiołem wody:
wodna tarcza- polega to na skumulowaniu wody w coś w rodzaju tarczy żeby wykonać to zaklęcie trzeba znajdować sie w wodzie
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 30
wodny smok- zaklęcie polegające na stworzeniu z wody smoka którego mozna kontrolować przy pomocy różdżki potrzebna jest bliska obecność wody a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklęcia żywiołu
Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210
wodne podobizny- coś w rodzaju klona tylko że z wody taki klon jest odporny na ataki ogniste i ginie po jednym uderzeniu wszystkiego oprócz ognia
Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 40
wodny strumień- polega na wycelowaniu różdżką w przeciwniku i wypowiedzeniu nazwy zaklęcia i wtedy woda która musi sie znajdować blisko "wchodzi do różdżki i wylatuje z niej pod bardzo wysokim ciśnieniem
Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 60
wodny wir- woda tworzy wir który jest doporny na ogniste ataki i niszczy prawie wszystko na swojej drodze nie może on sie oddalić zbytnio od wody więc jest to dobre zaklęcie do odwrócenia uwagi przeciwnika
Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 80
Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu wody. I bliska obecność wody.

to teraz zaklęcia związane z elektrycznością:
kula energii- w różdżce wytwarza się kula energi którą można wystrzelić w przeciwnika nawet 2 metry od miejsca uderzenia czuć prąd
Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 30
elektro różdżka- różdżka ładuje sie elektrycznością i możemy strzelać prądem o nie dużym natęrzeniu taką wiązką elektryczną
Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 50
elektryczny smok- potrzebne są chmury a dokładniej burza bo z energii elektrycznej w chmurach powstaje smok który "zionie" piorunami i może zniszczyć naprawde dużo rzeczy a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklęcia żywiołu
Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210
elekryczna tarcza- tarcza z energii elektrycznej obroni przed wieloma atakami jest ona niezaduża troche większa od zwykłej tarczy
Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 40
dyski elektryczne- jest to dysk z elektryczności który przetnie prawie wszystko i jeśli w nic nie trafi wraca do tego kto go stworzył i zwraca mu połowe zurzytej many
Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 20
Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu elektryczności.

teraz techniki ogniste:
kula ognia- z różdżki wylatuje kula którą możemy lekko skręcać
Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 10
strumień ognia- z różdżki wylatuje strumień ognia który może poparzyć przeciwnika
Wymagane: nauka zaklęć lvl:1, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 20
wiele kul ognia- z różdżki wylatuje od 7 do 15 kul ognia którymi można strzelać jak z pistoletu
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 50-110
ognista tarcza- tarcza z ognia która obroni nas przed słabymi atakami ale nie wodnymi
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 40
ognisty smok- smok z płomieni zionie ogniem a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklęcia żywiołu ognia
Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210
Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu ognia.

teraz pora na zaklęcia związane z żywiołem ziemi:
ziemna tarcza- bardzo wytrzymała tarcza jest większa od pozostałych i wytrzymalsza
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 30
wstrząsy- trzeba dotknąć różdżką ziemi pod sobą i lekko ją przesunąć po ziemi w kierunku przeciwnika
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 70
piaskowa replika-ta technika polega na wykonaniu klona z piasku nie jest on odporny na wode ale jest za to odporny na inne ataki ginie po jednym zwykłym ataku
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 50
piaskowe dyski- dyski z piasku które wracają do właściciela jeśli w nic nie trafią ale w drodze powrotnej tez mogą zranić po powrocie zwracają "właścicielowi" połowe many którą zużył na ich stworzenie tworzy sie 5 dysków
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:2, mana 80
ziemny smok- smok z ziemi który może wysłać w strone przeciwnika piaskowe dyski albo poprostu strzelić błotem a po co bede pisal smok wykonuje wszystkie zaklęcia żywiołu ziemi
Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210
ruchome piaski- trzeba wskazać różdżką miejsce gdzie mają sie pojawić ruchome piaski najbardziej przydatne pod przeciwnikiem
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:1, mana 40
piaskowe uwięzienie- przeciwnik musi stać na piasku albo zwykłej dość sypkiej ziemi i ona szybko łapie jego nogi trudno sie z niej wydostać
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2 rzucanie zaklęć lvl:2, mana 70
Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu ziemi.

pora na zaklęcia żywiołu wiatru:
podmuch- z różdżki wylatuje duży wiatr który potrafi naciąć drzewa a co dopiero ludzkie ciało
Wymagane: nauka zaklęć lvl:1 rzucanie zaklęć lvl:2, mana 30
tornado- trzeba zakręcić różdżką i pojawia sie tornado którym możemy sterować ale nie tak łatwo czasem dłużej skręca niszczy prawie wszystko
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2 rzucanie zaklęć lvl:2, mana 70
powietrzna tarcza- tarcza z powietrza która chroni przed wieloma atakami
Wymagane: nauka zaklęć lvl:2, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 80
powietrzny smok- powietrze przybiera kształt smoka który potrafi wykonac wszystkie zaklęcia żywiołu wiatru
Wymagane: nauka zaklęć lvl:3, rzucanie zaklęć lvl:3, mana 210
Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu wiatru.

teraz zaklęcia związane z ciałem i zdrowiem:
przejecie cienia- tym zaklęciem można przejąć cień przeciwnika i kontrolować przeciwnika
Wymagane: nauka zaklęć lvl:5 rzucanie zaklęć lvl:4, mana 200
teleportacja- poprostu zmieniacie miejsce teleportując sie
Wymagane: nauka zaklęć lvl:3 rzucanie zaklęć lvl:4, mana 150
sklejenie z przedmiotem- można wejść w drzewo albo w podłoże i sie tam przemieszczać i w dowolnym momencie wyłonić sie i zaatakować
Wymagane: nauka zaklęć lvl:6, rzucanie zaklęć lvl:6, mana 260
powiększenie części ciała- tym zaklęciem można powiększyć wybraną część ciała min. ręke i taką wielką ręką można zaatakować przeciwnika
Wymagane: nauka zaklęć lvl:5, rzucanie zaklęć lvl:7, mana 300
przyzwanie- można tym zaklęciem przyzwać zwierzęta jakie sie ma albo jedno specjalne po japońsku summon i każdy posiadacz tego zaklęcia w sygnaturze ma napisać summon i jakieś zwierze z dostępnych czyli z tych jakie można hodować
Wymagane: nauka zaklęć lvl:10 rzucanie zaklęć lvl:9, mana 400
trujący gaz- z różdżki wylatuje trujący gaz i jeśli przeciwnik zadługo będzie sie znajdował w jego obłoku to wtedy zacznie sie dusić i jego płuca będą źle funkcjonowały ale jest tez minus jeśli wiatr zawieje w waszą strone to obłok gazu też polaci na was i wy będziecie sie dusić
Wymagane: nauka zaklęć lvl:5 rzucanie zaklęć lvl:6, mana 160
smok- normalny smok wykonuje wszystkie zaklęcia związane z ciałem i zdrowiem
Wymagane: nauka zaklęć lvl:10, rzucanie zaklęć lvl:10, mana 500
Do wszystkich tych zaklęć potrzebna jest różdżka żywiołu ciała. 
Obie profesje wykonują wszystkie zaklęcia.


Imie: Achmed Terrorysta
Królestwo: Królestwo ciemności
Wiek: 15
Energia: 100%
Kasa:100000
Mana:400
Czary:przesuwanie przedmiotów
Umiejętności:
Nauka czarów lvl:2, exp:0
Rzucanie czarów lvl:2, exp:0
Poziom many lvl:2, exp:0
Przyrządzanie mikstur i mikstur leczących lvl:2, exp:0
Budowanie lvl:2, exp:0
Stolarstwo lvl:2, exp:0
Kucie lvl:2, exp:0
Polowanie lvl:2, exp:0
Hodowla lvl:2, exp:0
Zasatwianie pułapek lvl:2, exp:0
Inteligencja lvl:2, exp:0
Gotowanie lvl:2, exp:0
Broń: różdżka wiatru,
Ekwipunek:worek x1,
Jedzenie: chleb|2|, kiełbasa|1|, mleko|0|, woda|2|, ryby|0|, sałata|0|, ogórki|0|, pomidory|0|, ziemniaki|0|, jabłka|0|, marchew|0|, grzyby|0|, kukurydza|0|, truskawki|0|, jajka|0|, mąka|0|, ciasto|0|
Dziczyzna: dzik|0|, sarna|0|, zając|0|, niedźwiedź|0|, wół|0|, wilk|0|
Rośliny:
Zwierzęta: krowa|0|, świnia|0|, koń|0|, osioł|0|, owca|0|, koza|0|, kura|0|, gęś|0|, kaczka|0|, indyk|0|, pies|0|, kot|0|, byk|0|, gołębie|0|, ryby|0|, małpa|0|, orzeł|0|, niedźwiedź|0|, tygrys|0|, wiewiórka|0|, królik|0|, delfin|0|, uchatka|0|
Meble:
Narzędzia:
Pojazdy/maszyny:
Budynki:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.szkolarpgmakeraxp.pun.pl www.gramy.pun.pl www.lisiepysie.pun.pl www.biezuniacy.pun.pl www.serwery-emergency4.pun.pl